keskiviikko 7. tammikuuta 2015

Robottikassa Heikki.

Heikki:Hei.Olen Heikki.
Asiakas:Hei.
Heikki:Mitä saisi olla?
Asiakas:Maksaisin nämä ostokset!
Heikki:Hyvä on.Minulla ei ole stressiä ollenkaan.Kestän teitä ihmisia paljon.
Asiakas:Hyvä on.Vaikutat älykkäältä.Kuinka voit?
Heikki.Olen hienolla tuulella kiitos kysymästä.Mikä teidän nimi on?Minä olen Heikki.
Asiakas:Olen Anne.Hauska tavata Heikki.
Heikki:Ostokset tekevät yhteensä 199,95 euroa Anne.
Anne:Hei hei Heikki tässä rahaa yllin kyllin,että voin maksaa ostokset jotka haluan kauniiseni kotiini!
Heikki:Onko bonuskorttia Anne?
Anne:Unohdin sen kotiini!
Heikki:Ei se mitään.Te vaikutatette kiirettömältä ihmiseltä!
Anne:Olen eläkkeellä Heikki.
Heikki:Hienoa.Tässä viisi senttiä rahasta takaisin Anne.
Anne:Kiitos paljon Heikki.
Heikki:Näkemiin Anne.Nauttikaa ostoksistanne.
Anne:Kiitos Heikki.Hei,hei.

Ei kommentteja: