torstai 7. marraskuuta 2013

ERkki:Sinä et halua ottaa vastuuta elämästä
venla:mitä
Erkki:viimeksi sinä kerroit että ettet pidä ruumiistasi
Venla:niin mä oon ruma
Erkki:ai sen takia kun et oo malli tai jotain sellaista
Venla:Mulle on sanottu että mä oon ruma
Erkki:Kuka
Venla:Äiti ja lehdissä on naisia jotka ovat täydellisiä,sopusuhtaisia ja kauniita
Erkki:Mun mielestä sun pitäisi ajatella omilla aivoilla eikä uskoa muita ihmisiä eikä muotilehtiä.
Venla:joo joo mutta.En mä osaa
Erkki:osaathan sä ajatella senkin että olet ruma.Mikset voisi pitää itsestäsi sellaisena kuin olet
Venla:Sä syyllistät mua
Erkki:Sä et halua kehittyä
Venla:Mä haluun kuolla
ERkki:Senkö takia sä viiltelet ittees
venla:Mä sekoon.Sä oot ilkee ihminen
Erkki:Sä et ymmärrä mitään
Venla:Sä vittuilet mulle.Sun mielestä mä en ansaitse elämää
ERkki:Sä oot elämä
Venla:oonko mä sun mielestä ruma
Erkki:Mitä mun mielipide tähän kuuluu.Mieti asioita
Venla:sä et tue mua
Erkki:Ai siinä asiassa että pidät itseäsi rumana
Venla:Ei vaan sanoisit mua kauniiksi
Erkki:tse sä ajatuksesi valitset.Älä syytä mua omista ajatuksistasi
Venla:mä vihaan sua
ERkki:Siitä vaan, mutta ota vastuu elämästäsi
Venla:Mua pelottaa,Voisitko pidellä mua kädestä
Erkki:okei haluatko karkin
Venla:KArkit lihottaa.Mä oon läski
Erkki:Mitä sitten
Venla:läski ei oo kaunista
Erkki:mistä kohtaa sä oot läski
Venla:Mahasta.Mulla on ollut syömishäiriöitä.Sä haluut vaan satuttaa mua
Erkki:Taas sä syytät mua omasta tilastasi
Venla.Sä oot ihana

Erkki:Kiitos

Ei kommentteja: