torstai 7. marraskuuta 2013

Niilo: Onko täällä turvallista ?
 
Pekka: Olen ollut täällä jo viisi tuntia, joten älä pelkää !
 
Niilo: On oltava turvallista tai..
 
Pekka: Miksi sinulla on kylmä ?
 
Niilo: Tipahdin kuun takaa. Täällä on turvallista !
 
Pekka: Olen klovni, avatar. Tarkoituksenani on...puhua armosta...
 
Niilo: Mitä siitä ?
 
Pekka: Selitä sinä vaan !? On tulipalo. Sinä olet sytyttänyt sen palon itseesi !
 
Niilo: Ollakseen totta sinun on tunnettava itsesi sellaisena, kuin olet.
 
Pekka: Uskon sinua vain, kuin olet humalassa !
 
Niilo: Normare, lohmare, kohmelot sinulle !?
 
Pekka: Olen tilanteen tasalla. Siis on oltava tietoinen... !?
 
Niilo: Tietoinen mistä ?
 
Pekka: Armosta !
 
Niilo: Siis mitä; missä sinä olet ?
 
Pekka: Oon maan matonen; pienimmistä suurin. Valollisuus itse valaisee sut.
 
Niilo: Mä oon suuri vittupää !?
 
Pekka: Oon tilanteen tasalla !?
 
Niilo: Kahden kauppa; uusi aika on saapunut. Kaupungissa on rytmimuutoksia !?
 

Pekka: Kaupunki on kiiren keskellä. Usko on kuollut, sekularisaatio on tuhonnut... !?

Ei kommentteja: