lauantai 19. elokuuta 2023

 Performanssi Minä olen maailma Taiteiden yönä torstaina 17.8.2023 Suomen kansallismuseolla Outsider Art Festivaalilla avajaisissa kello 21.00.

Teksti:

Minä olen maailma.

Ja maailma tulee minun kanssani.

Käy yö levolle.

Hiljaisuus on valo.

Ystävyys on sinivioletti.

Yö elää elämälle.

Kuljettaa elämää riemuissa.

Kauas käy askel.

Antautua yölle.

Kulkea mäkeä ihmisten edessä.

Liikuttaa sydäntä toistuvasti.

Mäellä odottaa hahmo.

Kulkea sydän mukana.

Kutsua hahmo.

Liikuttaa uutuutta.

Elämöidä pimeydelle.

Mäki elää elämää.

Kuljettaa elämää mukanaan.

Lennättää elämää.

Värjätä elämä.

Valo liikuttaa elämää.

Uskoa elämää valossa.

Valo ymmärtää ihmistä.

Astua elämään.

Uskoa elämää.

Hahmot liikuttavat elämää.

Liikuttaa sydäntä.

Riemut liikuttavat elämää.

Onni kulkee mukana.

Valo kuljettaa maailmaa.

Ei kommentteja: